hehe.............

Dag 01 - En blogg jag läser varje dag

http://friiidaapersson.blogg.se/

Dag 02 - En ny tagen bild




Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad

-

Dag 04 - En person som betyder mycket för mig



Dag 05 - Den jag senast fick sms av + bild





Dag 06 - Tio sanningar om mig

åh suger på det hät men jaja

1. jag är sjukt blyg, fett jobbigt men vad gör man. Var mycket värre förr, men snart så ska ni få se ;)
2. ja vill ha hål i ögonbrynet!!
3. älskar min bebis jeeete mycket fast den laggar ibalnd (ganska ofta) skoja, hehe ♥
4. hmm vet inte nå ju :(
5. ja älskar att va ensam hemma :D
6. vet inte :(
7. saknar häästaaar
8. vet inet :/
9. :(:(
10. :D

Dag 07 - Någon jag saknar

Ingen faktiskt


Dag 08 - Två saker jag längtar efter

Sommaren och typ 20 augusti :):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ronja gumman du har bara blivit blygare! Hahahahhahahahha!

2012-02-09 @ 01:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0