nå ont i armén, hälsade på ett träd när jag körde hem

Kom hem för nå tag sen, har just käkat, och hoj fyfan vad mätt jag är!! Var ju hyfsat gott också. Igår efter att jag skrev sist så for vi till slalombacken vart elin, sebbi, simon å mina var. Satt där nå tag sen, for ja å sandra till logen vart jonas var, ja å sandra for till nå ställe kommer inte ihåg va de heter, jonas kom dit å vi satt där nå tag. Kallt åt helvete vare, senkörde ju idioten fast så vi drog lös han, gick inge bra men nå gick de till slut. Idag vaknade vi typ 11? käkade våfflor å gjorde inte så mkt, for till sandras fari och sen till slalomnacken vart, johan, simon å jonas var. Yepp, men att ja ska fan inte fa ut nå mer idag, är hyfsat död å sjuk också :s får väll se om de blir nån skola imorn. Ska kolla dh nu iaf, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0