JAG ÄR KÄR 123!

Tjatja, idag började man skola med franska å de betyder att vi hade Annika!
Seriöst älskar den där läraren har alltid så himla kul med henne! <3
Sen hade vi NO med Roland han är oxå så söt hojja puss på dig Roland!
Nu har vi SO med Anna hon är lite smådryg men fick just reda på att jag fick E
i so grumt asså! :D Och jag håller på skriva en text med min älskade FRIDA MARIA PERSSON!
Och den där flickan älskar jag över hela mitt hjärta! Jag gillar å gräva henne i rympan!
Sen har vi hål i typ 1234567890 år sen matte,ev. Efter skolan blire nog att vara med
min älskade Pojkvän Jokke Henriksson! Idag äre faktiskt 2 hela dagar å jag vill
leva med dig tills vi går i graven baby! <3<3<3 Näe nu måste jag gå å gräva Fjida
i rymp anus för de var typ hela 5min sen puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0