STÄNG DÖRREN, RÅTTA I BASTUN!!!!

Sitter och dricker blåbärssoda, redigt gått. Ska börja stava fel på allt så att alla tror jag är riktigt efterbliven. Ganska kul endå ;D nöö de verkar ganska så jåbbit, gillar inte å gö jåbbiga saker. Haha.. skoja, nämen kom hem för ett tag sen, har ju vart i ullatti sen i torsdags, har vart sjukt kul :)! Blev lite tjorv i går :s men aah, jag, frida, johan och elin dammade i alla fall till hakkas igår hyfsat dött, tänkte först dra till lillis men de blev inte, och sen satt vi hos Johan och jadu, vi satt å garvade som nå jävla psyk åt allt! Sen i fredags spårade det.. haha har ännu kvar sträck i fejjan. Idag har vi itne gjort mkt, eller aah iallafall inte jag. Har inte duschat på flera år känns det som, hojj fyfan vad äcklig jag är, ska gå  dushca nu och sen kolla beck!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0