Halloj i stugan!

Jag vill ha dodis
Jag hoppas att min nästa kyss inte är någonting jag kommer att ångra sen
Det är charmigt när killar ler
Jag tänder på Dig
Kärlek är bara onödigt
Tre saker med sommaren jag tycker om hm
Tre saker med sommaren jag avskyr hm
I sommar ska jag ha kul som fan!
När jag är ledsen visar jag det inte 
Jag längtar till
sommaren
Det borde finnas tidsmaskiner
Det borde inte finnas idioter

Om jag var ett djur skulle jag vara En björn, fett coolt :D
Om jag var en stad skulle jag vilja vara typ.. gve ? :o haha eller, nä men jo gve<333333 oh kom på att gve inte är en stad 
Jag kommer alltid att vara lite smått skum
Det finaste som finns är rtp di
Jag är rädd för mycket, skoja, lite

Gamla människorär oftast söta, men gg hojj fyfan!
Bebisar är söta men äckliga
Min mobiltelefon är bezt, älskar mign bebis! ♥
Sist jag grät var Någon dag sen
Sist jag var riktigt glad var Oj det var länge sen, men slutet av december

Den bästa känslan som finns är när man är så glad att man inte vet vad man ska ta sig till
Jag vill tatuera in "may ronja oskarsson 970820" på handleden
Idag har jag vart på dundret kul som fan :D
Imorgon ska jag kissa
I helg ska jag göra något jag aldrig gjort förut
Min största önskan är hihi




♥!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0