Generalen♥

Heyhey bloggen ;)
Bloggar litehära för ja tkr om att blogga men bara när hjärtat har ngt att säga.
när jag intebloggar så är det för att hjärtat är tomt.........på ord..........
Idag var jag i skolan hade franska prov de gick lite sisådär.........
Sen var det matte hos camy ♥
efter det no, me frida perssons peddo man.
tkr inte om han men jag vågar inte säga det till frida.....hon kanske blir sårad
Så frida gumman om du läser detta, förlåt!♥
Sen vare lunch asgod mat stekt lax med potatis & torkade skorpor, yummiee!♥
Sen engelska me gunnila gärde, hon är en as grym lärare älskar verkligen henne!!!!!♥♥♥♥♥♥
Nu ska jag gå och pilla mig lite i naveln, sen vara med min älskade pojkvän simon aka Generalen♥
Puss älskade läsare! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0