Lite bilder

Idag så började jag nio och slutade typ kvart över ett? nå sånt tror jag det var för att lärarna skulle någonstans. Gick till frida efter skolan och vi svamlade på där, gick hem och käkade och sen kom anneli&sandra å hämta mig for å hämta julia åsså for vi till gve.. satt där och ruttnade, kuljul. Kom hem nyss och tänkte skriva klart min bok recension eftersom ja ska redovisa imorn,  bra att ja har läst klart boken också :D, btw vettefan om det stavas så men säkert, att ja alltid ska börja med allt i sista minuten, jaja tänkte iaf kolla nåt avsnitt av andra avenyn först.

Kommentarer
Postat av: friiidaa snorren persson

Gammal bild, med sådär jätte fin hårt.

2012-01-30 @ 22:12:55
Postat av: friiidaa snorren persson

Gammal bild, med sådär jätte fin hårt.

2012-01-30 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0