random frågor <3

NÅGON SOM:
Någon som förstår dig: anna <3
Någon som du saknar: en massa
Något som du längtar efter: vintern!
Någon som du hatar: skriver jag inte här

VEM:
Vem kramade dig senast: vet inte, sandra eller nån
Vem ringde dig senast: moder
Vem ringde du senast: ingen aning, länge sen jag ringde nån
Vem var du hemma hos senast: mig själv :D

HAR DU:
Har du några kärleksproblem: näe
Har du ätit något idag: jo
Har du pratat med någon idag: antalle
Har du gråtit idag: ne
Har du skrattat idag: jaaop

JAG:
Sjunger i duschen: au
Är du en morgonperson: big no
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: naeee
Är kär i kärleken: inte vet ja väl`????
Skrattar åt mina egna skämt: ibland :D
Vill ha barn: inte då nu
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: nä

HAR DU:
Glasögon/linser: jo
Piercingar: ne :/
Syskon:ao
Jobb: jo
För många vänner: Kan man ens ha de?
Rymt hemifrån: nixxx
Färgat håret: aop
Bra självförtroende: nje
Sagt "jag älskar dig" till någon: antagligen
Och menat det: ja
Gjort något olagligt: jo
Somnat i skolan: ja, på guniis lek ;);));
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: no
Gjort något som jag lovat någon annan att inte göra:aaaaaaaaa
Smugit ut utan lov:säkert
Struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: nåjo
Ljugit om var jag är för mina föräldrar:tvekiiiis, men ja
En hemlighet som ingen vet: jopp, haha måste garva lite till jopp haha ne, hoj! aop *
Sovit en hel dag: aa
Somnat gråtande: mm

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegeln: nej??? vem brukar göra de :/?
Ha ångest: ibalnd
Drömma mardrömmar: sometimes
Klä dig i svart: jaaaooo
Hata folk: Ibland
Lita på folk: allt för lätt

SISTA PERSONEN SOM:
Du sov med: sandra & mattias
Fick dig att gråta: hm, vet inte :)
Du delade en dricka med: Sandra
Skrek på dig: vne
Du fick sms från: matti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0