jo

Dag 1 - En nytagen bild + Tio fakta om mig själv
Dag 2 - Den person jag senaste fick sms av + bild
Dag 3 - Favorit årstid, varför?
Dag 4 - Några bilder på mig när jag var liten
Dag 5 - Det här längtar jag efter
Dag 6 - Mina syskon
Dag 7 - Mina husdjur
Dag 8 - Tre saker jag vill förändra med mig själv
Dag 9 - Bloggar jag läser
Dag 10 - Ett foto jag är nöjd med
Dag 11 - Fem bilder från ett minne 2010
Dag 12 - Någon som jag gillat under 2011
Dag 13 - Min bästa vän
Dag 14 - Min dag
Dag 15 - Min kamera
Dag 16 - Bloggar jag läser
Dag 17 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 18 - Min kärlek
Dag 19 - En vän som alltid ställer upp
Dag 20 - Min barndoms vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0