iPhone åt helvete

Kom precis hem, slutade vid tre.. skoldagen har gått fort, ehe. jomenatt hade hk på morgonen, då skulle iaf jag och Filiph göra lingonsylt och han ba "hämta bägarn ronja" och på receptet stod det bären, HAHAH allstå ja de var så jävla kul garavde åt det i 10 år minst! :D sen matte, svenska och nu idrott sist. Borde egentligen plugga nu men fuck that, för ja satt inne hela dan igår så knappast att ja ska göre idag igen! göre sen eller nå, jo men att min tele dog idag och den går inte igång igen. Min bebis svek mig :( håller på å uppdatera den nu höhö, haha fast den inte går igång. nä nu hej
min nästa tele ja köper, den säckar iaf inte ihop ba heereyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0