MICHAEL JACKSON ♥

Tjääna, har kommit hem för ett tag sen och nu sitter jag och skriver med en Frida ;) For till maaampa vart anneli, jullliaaa å sandra var. Sen kom matti också, då for vi till ica och kirrade kladdkaaaka! :D sen till kullen, haha vart typ där i fem minuter sen for vi till sandras älskade hus ;) nåå matti å tobbe hade vart där och slagit sönder massa, haha. Sen kom iaf annelis mammam och hämtade osss.. jo men jo haha :D Frös fötterna av mig, det vaar jääätteeee kaaalllt :D tänkte ju ta plugga till omprovet imorn, men jo har glömt pappret i skolan :P hahe, hej
bild i repris

Kommentarer
Postat av: johanna

Kan du skriva min blogg dar vars du har frida och sandra och massa till

asså vad min heter!?:)

2011-11-29 @ 11:29:49
URL: http://Johannasundling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0