You are on my heart just like a tattoo

Testet startar: 100:31
Jag heter: ronja
Min ålder är: 14 bast
JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: ne
Nöjd med mitt utseende?: ne
En typ som gillar att bråka?: nae
Längre än 1.75cm?:  nepp
En person som älskar att retas?: jeeo nå kan de va ibalnd :D
Alltid glad?: typ
En kille?: ja
En tjej?: nej :///
Super kär?:  nöö
Positiv när det händer tråkiga saker?: ne
Neger?:  JA ! :D
JAG BRUKAR
Se på tv?:  arå
Vara med mina vänner?: yes
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: alltid
Vara naken?:  i duschen ja
Be till gud?: jaaao lett :// gud ♥
Sova?: ja! kärlek !
Spionera om dina föräldrar har samlag?: haha nä
Sjunga i duschen?: ja 
Skutta runt på stan som lilleskutt?: haha ne
Prata med dig själv framför spegeln?: haha ibalnd faktikst :D
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: ja, blir ju lite svårt och hålla sig ibalnd .. :s
Gå till stan för att stila?: menja.. :s
Åka buss?:  jeeooo
Knulla folk i röven?: det också..
JAG HAR
Hamnat i bråk?: NE
Blivit slagen?: aa, inte på seriöst
Fått komplimanger av en okänd?: yesboxx
Skrikit åt en okänd person?: aa
Klarat ett prov?: ja! kung
Sårat någon? nå säkert
Ramlat ner för en trappa?: hah aa
Slagit någon tillbaka?: Ohja  haha
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nööö
Haft samlag med en som är 10 år äldre?:haha er inte ECKLIG
Slagit en vän?: ja men inte seriöst
Druckit te?:jo å de e inte gott
Kallat din vän för sexbomb?: säkert
Stått på ett tak?:  arå
Klagat på dig själv?: arå
Rymt hemifrån?: nåne
Tagit droger?: ne
Gillat en av samma kön?:haha ja, hela tiden.. :S
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: jeeep
JAG HAR ÅKT
Buss?: jo
Taxi?: ja
Bil?: jo
Flygplan?:jo
Moppe?: ja
Häst?:jo, åkt häst? haha!
Dubbeldäckare (buss)?: jo
Helikopter?: jo
Ambulans?:  ne
En röd Bmw?: nepp
En gul Volvo?:  nepp
En vit Saab?:nepp
En vit Saab?: ja min mommo har en 
TESTET
Var skitkul?: de sög men har inget att göra
Var spännande?: ne
Roligt?: ne
Säg ett valfritt ord: tjenna
Vad ville du få ut av ordet?: vela hälsa ://
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: JA LETTT !
Vad ska du göra nu?:sova
Vad är det för dag idag?: söndag.................
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: nje vet inte :)
Sista frågan, vad är klockan nu? 00:58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0