jo helt cp javet

Klockan är: 14:05 Ditt namn: Ronja Födelseår: 1997 Ditt födelseställe: gve Spelar du något instrument: na men har gjort de :D Ligger Skåne i Sverige: nEY Har du några danska släktingar: inte tror ja Dina första tankar när du vaknar: fuck school Är du hungrig: neej Vart befinner du dig just nu: hemma Vart bor du: gve å malmberget, suck on that sandra!!! Är du singel: jaaoo Vilket land kommer du ifrån: bangladesh Din mobiltelefon: iPhone :) Låt just nu som jag lyssnar på just nu: smooth criminal - michael jackson ♥ Antal timmar sömn inatt: orkar inte tänka dude Vem är snyggast: han, hehe Vem vill du ha just nu:inte vetja Höger eller Vänsterhänt: höger ftw Sängdags: jaruo Åsikt om jultomten: JULAFTON ♥ Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Ronja Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: greta Pepsi eller Coca Cola:cola Mjölk i kaffet: kaffe uosch Sjunger du: jeeeo, men inte nu Har du varit kär: jo Är du kär nu: naaae, överskattat Den starkaste du vet: jag?? Vill du gifta dig: kanske Kommer du överrens med dina föräldrar: inte med mamma, men med pappa Vad vill du arbeta med när du blir stor: ska bo på gatan mina vänner Din hårfärg och frisyr: svart med löshår Skorna du hade på dig idag: har inte haft på mig nå skor ännu Kläder du hade på dig idag: har inte klätt på mig ennu Vad har du på dig nu:mjukisar å en t-shirt Favoritfärg på kläder: svart Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: ja vneee Har du rosa kamouflage-kläder: nej`??? Tatueringar du har: inget Piercingar du har: läppen, öronen Har du glasögon: ja de har ja Hur ser din plånbok ut: min carl ♥ Din perfekta Pizza: ja hatar pizza, de är inge gott Favoritårstid: vinter Favoritmat och dryck: TACOS Å DP ♥ Favoritämne i skolan: träslöjd ♥ Choklad el. vaniljglass: choklad Gillar du när det åskar: dene läskig /: Vad köpte du senast: en pk Hur svarar du i telefonen: tjenare ronja här Hur svarar du i mobilen: hallå, vad vill du eller mmmm Vem ringde senast till dig:pappa Sov du ensam inatt: jaaaooo Ätit sushi den senaste månaden: ne Blivit slagen den senaste månaden: jaa men inte på riktigt Klockan nu: 14:17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0